Ah, taj Facebook
Svet online marketinga se zatresao. Na nebu se ukazao rep komete, a dinosaurusi su uplašeno naricali nad svojom sudbinom. Fatalistički komentatori digli su glasove i preplavili društvene mreže crnim slutnjama. Preti li nam još jedna ekstinkcija? Da li će svet (oglašavanja) kakav poznajemo zauvek nestati? Neće, naravno. Ovo je samo još jedna promena, vrlo korisna u krajnjoj instanci.
To što je Facebook uradio razdvajanjem "Explore Feed-a" i "News Feed-a" samo će, nakon početnog šoka, doprineti većoj preglednosti i mogućnosti da korisnici lakše dođu do sadržaja. Komunikacija će biti direktnija, a izbor olakšan. Noćna mora za mešetare i lažne magove marketinga, a koristan napredak za sve ostale.
A što se tiče egzistencijalnih pitanja, "Šta će biti s kućom?" je daleko bitnije našim klijentima. To je pitanje na koje najčešće uspevamo zajedno da damo najpovoljniji odgovor. Stoga nas ovakve promene ne pogađaju. Znamo da ćete, ako nas pratite i zanima vas šta imamo povremeno da vam kažemo, naći načina da dođete to tih sadržaja.
Jedan od načina je da na našoj stranici kliknete na Sviđa mi se (Like), zatim na Prati (Follow) i u padajućem meniju koji se tada pojavi štriklirate Vidi prvo (See first). Tako ćete biti sigurni da nećete propustiti naše objave.
I ovaj smak ćemo preživeti i nastaviti da se zajedno brinemo o vašem krovu na glavom, onako po meri. I da se čitamo i dalje, na našoj Fejsbuk stranici i na veb-sajtu, a ako želite da kupite, prodate, iznajmite ili zakupite stan ili kuću, već ćemo se mi sresti.