Ovako treba fotografisati nekretninu! Saveti fotografa za bržu prodaju

Saveti za vlasnike

Ovako treba fotografisati nekretninu! Saveti fotografa za bržu prodaju

Da li se pitate kako fotografije enterijera u magazinima izgledaju tako profesionalno i besprekorno? Nisu uvek u pitanju luksuzne nekretnine, ali dobro uvežbani fotografi uspevaju da prostor zasija u najboljem mogućem izdanju.

Kupci i zakupci neće ni uzeti u obzir stanove koji ne prenose dobar osećaj sa fotografija, a u brzom digitalnom svetu prvi utisak je presudan. Ako pokušavate da izdate ili prodate svoju nekretninu, prvi koraci će neizostavno biti fotografisanje i oglašavanje na internetu, zato čitajte dalje.

Kako da profesionalno uslikate nekretninu telefonom?

Ako nemate profesionalni aparat, pametni telefoni mogu u nekoj meri da zamene profesionalnu fotografsku opremu. Većina savremenih telefona snima precizne i kvalitetne fotografije, zato saznajte kako da iskoristite sav potencijal Android ili Apple uređaja.

Pre samog fotografisanja…

Pospremite stan i sklonite sve predmete za ličnu upotrebu. Nameštaj i dekoracija treba da budu univerzalno atraktivni, bez ličnog pečata trenutnih vlasnika. Cilj je da kupci ili zakupci zamisle svoj budući život u tom stanu. O načinima kako da povećate cenu stanu koji izdajete ili prodajete saznajte na našem blogu.

Vratimo se na fotografisanje. Sledeći korak je da očistite sočivo kamere, podignite roletne i upalite svu rasvetu u stanu. Ovako ćete dobiti najviše od prirodnog i veštačkog osvetljenja.

Držite telefon sa obe ruke horizontalno (landscape)

Ako imate naviku da držite telefon jednom rukom dok fotografišete, to nije pravilan način. Pogledajte na slici kako da postavite prste tokom fotografisanja da bi fotografija izgledala što ravnije. Takođe, telefon držite u visini grudi (otprilike na 1,50 cm) i ne naginjite se.

Držite telefon sa obe ruke horizontalno (landscape)

Za slikanje nekretnina se preporučuje da okrenete kameru telefona horizontalno (landscape), jer se tako beleži više detalja i prenosi širina prostora. Izuzetak bi bili visoki objekti, kada bismo prednost dali uspravnom položaju (portrait), ali kad se radi o fotografijama enterijera, preferirajte “landscape”.

Pronađite fokus i ugao

Glavni adut fotografija vaše nekretnine treba da bude dobra kompozicija. Pažljivo proberite koje su prostorije ključne za slikanje i koji ugao ih najbolje predstavlja. Stanite u ćošak prostorije da “uhvatite” što veću širinu kadra.

Podrazumeva se da fotografije treba da budu definisane i fokusirane na objekte koji su tematski centar prostorije. Osim toga, potrudite se da uslikate celu visinu i dužinu prostora. Krajevi fotografija treba da budu simetrični.

Pogledajte kako izgleda fotografija uslikana prema ovim savetima u odnosu na amatersku!

Pronađite fokus i ugao

Pronađite fokus i ugao

Dodajte fotografiji kontekst

Fotografije uslikane iz netipičnih uglova pridodaju dinamiku, ali samo kada za to postoji smislen razlog. Na primer, ukoliko nekretnina poseduje sprat, zanimljiv način da to prikažete bio bi da snimite donji nivo “odozgo”, sa vrha stepeništa. Glavne sobe treba slikati iz više uglova kako bi potencijalni kupci mogli što bolje da se zamisle u atmosferi sa fotografije. Video snimak je još jedan plus koji savetujemo da uključite u vaš oglas nekretnine. Prilikom snimanja stana držite kameru telefona kako smo gore objasnili. Otvorite vrata svih prostorija, krećite se polako i snimajte ravno pred sobom, bez zastajanja na detaljima, komadima nameštaja i slično.

Želite EKSPERTSKU prezentaciju vaše nekretnine?

Ukoliko planirate da izdate ili prodate nekretninu, zapravo ne morate ovim da se bavite sami. Ako se odlučite da oglasite stan za prodaju ili zakup preko City Expert sajta, tim naših  profesionalnih fotografa će izaći na teren i napraviti kompletan foto i video materijal. Nakon temeljne obrade, svaku nekretninu predstavljamo kroz fotografije u 360 stepeni, tlocrt, video snimak; a sve to prati detaljan opis i konkurentna pozicija na našem sajtu.

Uverite se zašto smo vodeća onlajn agencija za nekretnine i zbog čega nam je najveća baza kupaca i zakupaca lojalna od 2015. godine.

Ana Dajević
Ana Dajević
Copywriter
Nisu svi koji lutaju izgubljeni.
Najniža provizija na tržištu za vlasnike stanova
Izdajem stan u Beogradu