Kako da unesete život u svoje projekte i dok su još u izgradnji privučete kupce?

Saveti za investitore

Kako da unesete život u svoje projekte i dok su još u izgradnji privučete kupce?

Jedan od načina da investitor dođe do potencijalnih kupaca lakše i brže od konkurencije jesu kvalitetni renderi koji će prikazati stambeni kompleks i stan u realnom prikazu i učiniti da se kupac već oseća “kao kod kuće”.

Stvaranjem  realne slike o izgledu buduće nekretnine u glavi kupca, nekretnina dobija automatsku prednost u odnosu na konkurentske nekretnine, koje su obavijene velom magle i samim tim predstavljaju mačku u džaku za potencijalnog kupca.

Da je ovaj sektor arhitekture napredovao dokazuje sve veći broj rendera koji su toliko realni da imamo osećaj kao da gledamo 3d snimak u kojem se i mi nalazi, gde osećamo mirise i čujemo zvuke. O revoluciju u ovoj grani arhitektonske - IT industrije, koliko je napredovalo srpsko tržište i prednostima dobrih rendera za investitore i kupce pričali smo sa Vladimirom Rakićem,  diplomiranim inženjerom arhitekture i tehničkim direktor firme Globe Consulting koja se bavi izradom rendera.

Kreirajte rendere koje će investitori i kupci obožavati

“Kada su zadovoljstvo kupaca i ponos zbog kupljene nekretnine dovedeni do maksimuma, znatno se povećavaju šanse da doživljeno iskustvo podele sa prijateljima i saradnicima, što veoma pozitivno utiče na dalju prodaju i buduće projekte investitora, jer je lična preporuka uvek najbolji vid reklamiranja”, ističe naš sagovornik.

On dodaje da je jako važno da investitor na početku uloži u kvalitet vrhunske prezentacije jer će to u konačnom zbiru troškova doneti veliku uštedu i uvećati konačnu zaradu, a i uticati pozitivno na reputaciju na tržištu, dok će simbolično ulaganje u prezentaciju nekretnina povući za sobom loš kvalitet iste i utapanje u moru prosečnosti, čime se rizikuje velika mogućnost za neuspeh projekta.

Srbija pionir u inovacijama na polju realnog prikaza nekretnina i virtuelne realnosti

Govoreći o tome koliko je naše tržište doraslo ovakvom prikazu nekretnina i koliko prati svetske trendove, Rakić kaže da za razliku od mnogih drugih oblasti u kojima kaskamo za zemljama razvijenog sveta “Srbija predstavlja pionire u inovacijama na polju realnog prikaza nekretnina i virtuelne realnosti”.

“Veliki broj mladih je ovladao raznolikim tehnikama vizualizacije, čime se stvorio glavni preduslov za revoluciju u ovoj grani arhitektonske - IT industrije. To je omogućilo pristupačnost ovih proizvoda investitorima i hiperprodukciju”, kaže on.

Dodaje da i dalje postoje investitori starog kova koji se uporno opiru svakoj novotariji, pa čak i ovom vidu prezentacije koji sa sobom nesumnjivo donosi brojne prednosti i olakšava poslovanje, ali da nemilosrdni zakoni tržišta već čine svoje. 

“Jasno se pokazalo u zadnjih par godina da na uspeh i opstanak na tržištu mogu računati samo oni koji su spremni da podilaze navikama mlađih generacija, kojima je nezamislivo da kupe nešto što prethodno nisu videli na internetu. Prošlo je vreme naših očeva, gde se stan kupovao samo na  osnovu priče i poverenja”, objašnjava Rakić.

Ekskluzivno na City Expert sajtu vrhunski renderi kojima se na najbolji način predstavlja novogradnja

Komentarišući nov stambeni objekat “Zemunka” koji se gradi u Zemunu sa pogledom na Dunav, Rakić ističe da su za investitora kao što je Sigma stan koristili rendere vrhunskog kvaliteta koji na najbolji način prikazuju i dočarava realan izgled vih stambenih jedinica.

Zemunka

Komentarišući stambeno poslovni kompleks koji će uskoro biti izgrađen na Voždovcu i koji će imati više od 500 stanova različite kvadrature, a čija prodaja će ići ekskluzivno preko City Expert sajta i tima novogradnje, Rakić uz čiju saradnju će i ovaj projekat biti predstavljen najsavremenijim renderima ističe da su pripremili revolucionarnu prezentaciju koja kombinuje - fotorealistične rendere, 3D osnovu, 360 stepeni panorama i virtualne ture najvišeg kvaliteta čime su stvorili najpribližniju predstavu virtualne realnosti.

“Ova prezentacija kroz 3D prikaz i mašinu za pretragu zadovoljava sve kriterijume potencijalnih kupaca za željenim stanom poput - broja soba, sprata na kom se nalazi, površine, cene, dostupnosti, položaja i orijentisanosti, kao i da će kupac moći lako da prošeta kroz željeni stan i ostale prostorije posredstvom virtualnih tura”, objašnjava.

Pored rendera, za lakši i brži dolazak do kupaca, bitni marketing paketi

Zbog sve veće ponude novogradnje na tržištu, investitori su u konstantnoj trci za inovativnim rešenjima kako privući kupce i brže ugovoriti prodaju stanova, a pored dobrih rendera ono što je jako važno u procesu dolaženja do kupaca jesu marketing paketi pomoću kojih će investitor lakše i brže doći do kupaca. Upravo zato City Expert tim novogradnje u saradnji sa marketing timom definiše marketing plan za svaku novogradnju, u zavisnosti od potreba investitora, i na taj način gradi jedinstveni brend, prepoznatljivost i prestiž investitora i tako pozitivno utiče na prodaju stanova.

Miljana Veselinović
Miljana Veselinović
PR menadžer
Uhvati dan, živi trenutak
Prodajem stan u Beogradu