Uz inovativne metode lako i brzo do kupaca uz City Expert tim novogradnje
Novogradnja osvaja Beograd pa je jako važno dobro se ispromovisati među konkurencijom kako bi se lako i brzo stiglo do kupaca. Zbog sve većeg izbora, kupci se danas sve više okreću novogradnji koja mora da se istakne po kvalitetu, ceni, ali i po prodajnom pristupu. Pre godinu dana smo prepoznali ovaj trend i tada krećemo sa razvojem našeg tima novogradnje na čelu sa Srđanom Mitrovićem koji dolazi iz bankarskog sektora nakon više od 13 godina rada na rukovodećim pozicijama.
Više od 60 renomiranih investitora ukazalo je poverenje City Expert timu novogradnje, a za to vreme prodato je više od 300 stanova, a poslovanje se proširilo sa Beograda i na Novi Sad, Pančevo, Kosmaj, Bešku i odnedavno na Niš, sa tendencijom širenja na ostatak Srbije. O inovativnom pristupu sektora novogradnje, investitorima sa kojima sarađujemo i sve većom potražnjom za stanovima u novogradnji pričali smo sa direktorom sektora novogradnje Srđanom Mitrovićem.
Inovativnost kao prednost novog tima novogradnje
Govoreći o tome šta tim novogradnje izdvaja od ostalih agencija za nekretnine koje se bave ovom uslugom, Mitrović kaže da je to pre svega potpuno inovativan i drugačiji prikaz novogradnje zbog čega investitori lakše i brže dolaze do kupaca.
“Tim novogradne pruža investitorima dve stvari - razvoj brenda koji je jako važan zbog budućih projekata i efikasnu prodaju stanova pri kojoj se koristi napredna prezentacija kako bi se na najbolji način predstavila novogradnja i na taj način došlo do kupaca”, kaže Mitrović i dodaje da je usluga drugačija jer predstavlja miks produkcije, marketinga i prodaje.
Kako doći do kupaca lako i brzo?
Ističe da je za investitore koji žele da dođu brzo i lako do kupaca jako važno da na pravi način predstave svoj projekat, što je moguće uz City Expert jer se radi analiza projekta gde se analizira kretanje cena, konkurencija i savetuje se koji su dalji koraci.
“Pored naprednih analiza City Expert ima i svoj produkcijski tim koji je tu da izradi vrhunske rendere stanova, napravi mikro sajt u okviru našeg sajta i brendira gradilište za određeni projekat”, kaže on i dodaje da u ceo proces prati marketing tim koji vodi kampanje od osmišljavanja, planiranja, kreativa do realizacije i PR kampanja i prodajni tim koji je tu da po najvišim prodajnim standardima komunicira sa zainteresovanim kupcima i podeli sa njima sve potrebne informacije o projektu.
“Mi smo podrška investitoru i na ovaj način sve segmente smo pokrili kako bismo pomogli da zajedno dođemo do cilja, a to je brza i laka prodaja stanova”, ističe on.
Promocija novogradnje je ključ prodaje
Govoreći o sektoru marketing, Mitrović kaže da je u današnje vreme promocija ključna stvar i da je zato važno da imate tim ljudi koji ima dugogodišnje iskustvo i koji zna na koji je način najbolje predstaviti i ispromovisati projekat.
“Oni rade sjajnu promociju projektima preko pozicioniranja po google pretragama za ključne reči do kampanja preko društvenih mreža i ostalih offline kampanja poput promocije na bilborima, autobusima, radio reklama, tekstova u medijima”, objašnjava Mitrović.
Osvajanje juga Srbije
Govoreći o gradovima sa kojima je dogovorena saradnja sa investitorima, Mitrović kaže da je posle Beograda, Novog Sada, Pančeva, Beške i Kosmaja, na redu došao i jug Srbije i grad Niš.
“Počeli smo saradnju sa, možemo slobodno reći, najkvalitetnijim investitorom na jugu Srbije, sa Eurolux gradnjom. Definitivno jug Srbije počinje da se razvija, a ideja nam je da kao i u Beogradu i Novom Sadu zauzmemo visoku poziciju i na ovom tržištu”, kaže Mitrović i dodaje da je u planu da sektor novogradnje počne sa radom i u Kragujevcu, na Zlatiboru i Kopaoniku.
Kreditni savetnik kao dodatna prednost za kupce i investitore
Govoreći o novoj usluzi City Experta Kreditnom savetniku, Mitrović ističe da je ovo još jedna dodatna prednost zbog koje se City Expert izdvaja na tržištu jer pomaže i investitorima i kupcima.
“Naš Kreditni savetnik je tu da kupci dobiju najbolju personalizovanu ponudu i tako izaberu najpovoljniju ratu kredita za sebe i ostale pogodnosti, a sa druge strane je tu za investitore jer tako mogu da prate proces isplate i da planiraju svoje finansije”.
Iskusan tim koji vodi više od 60 investitora
“Tim novogradnje trenutno čini sjajna ekipa sa dugogodišnjim iskustvom u ovom poslu i saradnjom sa domaćim investitorima, ali tako i sa internacionalnim iskustvom i radom sa velikim i svetski poznatim investitorima”, ističe on.
Mitrović dodaje da trenuno imaju saradnju sa više od 60 investitora, od kojih posebno izdvaja niškog investitora Eurolux, zatim prelep projekat na Kosmaju - Kosmajski Vrtovi, novogradnju u Gospodara Vučića “GV13”, zatim “Sigma stan”, novogradnju sa prelepim pogledom na Dunav “Dunavska trilogija” koji iza sebe ima poznatu novogradnju “Paunov breg”, a tu je i Montex i projekat “Zelena Avenija” i naravno projekat u pripremi Novi Voždovac kao jedan od dva najveća projekta u Beogradu gde će City Expert raditi ekskluzivnu prodaju.
Za kraj, Mitrović ističe da je nekadašnji rad u banci bio sjajan, ali manje dinamičan u odnosu na posao u City Expertu i da je srećan što zajedno sa svojim kolegama može da menja tržište nekretnina u Srbiji na bolje.