Automatsko zakazivanje gledanja
Nakon par godina uspešnog poslovanja svaka kompanija se suočava sa istim problemom – potrebom za povećanjem produktivnosti. Pre nego što smo odlučili da preuzmemo rizik i da zakoračimo u digitalne vode, bilo nam je znatno teže da povećamo produktivnost cele kompanije i da zadržimo isti kvalitet usluge. Zahvaljujući novim tehnologijama uveli smo novu funkcionalnost – automatsko zakazivanje gledanja koje ne samo da štedi vreme, već nam dozvoljava da radimo na kvalitetu usluge na mnogo naprednijem nivou. Saznajte kako funkcioniše automatsko zakazivanje i kako smo uspeli da, još jednom, korisnika stavimo na prvo mesto.
Kada jedna kompanija raste, rastu i njeni zaposleni, klijenti, korisnici i raste potreba da se usluga unapredi. Znamo da nismo usamljeni, jer se svaka kompanija u nekom trenutku suočava sa izazovom organizacije poslovanja. Da bi jedan sistem funkcionisao brže i bolje, uglavnom je potrebno da nešto u samoj organizaciji dodate ili oduzmete. Ono što bismo mi voleli da dodamo jeste još brža usluga i prisustvo na više lokacija, a to možemo da postignemo samo uz pomoć veće dostupnosti, pouzdanosti i, naravno, produktivnosti.
Šta je automatsko zakazivanje gledanja?
Prvi korak za kupca i zakupca jeste pronalaženje idealnog stana ili kuće. Prvi korak za vlasnika nekretnine jeste priprema za fotografisanje, postavljanje prezentacije nekretnine onlajn i savetovanje sa našim agentima u vezi sa dokumentacijom, procenom vrednosti nekretnine i pripremom za razgledanje.
- Kada korisnik pronađe nekretninu, sve što treba da uradi jeste da klikne na dugme za zakazivanje gledanja i da registruje svoj nalog (ako već nije).
- Korisnik (kupac ili zakupac) i vlasnik nekretnine u isto vreme dobijaju obaveštenja o poslatom zahtevu.
- Naš sistem obrađuje zahteve, omogućava razmenu kontakta, obaveštava i jednu i drugu stranu o dogovorenom vremenu gledanja nekretnine i sve to radi putem email-a i sms-a.
- Vlasnik nekretnine i kupac/zakupac mogu da se dogovore oko termina gledanja, ukoliko im predloženi termin ne odgovara i da sve uklope u svoj raspored.
- City Expert predstavnici su dostupni tokom celog dana za sva pitanja i savete. Zapravo, sada su još dostupniji jer automatizacija otvara nove mogućnosti za produktivnost, dostupnost, profesionalnost i pouzdanost.
Da li sistem može da zameni čoveka?
Ne. Zato i nismo hteli da ga zameni, već da upravo našim ljudima omogući brže i bolje funkcionisanje. Takođe, ovakav sistem nam omogućava da se mi kao kompanija posvetimo onome što nam je u ovom trenutku najvažnije – našim korisnicima. Naš cilj je da izvučemo maksimum iz novonastalih benefita automatskog zakazivanja.
Šta su najveći benefiti automatskog zakazivanja?
- Produktivnost
Automatski sistem eliminiše čekanje između poslatog zahteva i dogovora oko termina. Zato naši korisnici ne moraju više da čekaju, a naši zaposleni mogu da se posvete radu sa vlasnicima, kupcima i zakupcima. Njihov zadatak jeste da pomognu vlasnicima da na najbolji način prodaju ili izdaju nekretninu, odnosno pronađu svoj idealni dom. Kao posledica veće produktivnosti, normalno se javlja i ušteda vremena, samim tim i novca, što rezultira i manjim troškovima za vlasnike za koje posredujemo. Visina naše provizije je direktan rezultat produktivnosti u službi uštede vremena. - Dostupnost
Kako više nema dogovaranja sa agentom oko izlaska na teren i pokazivanja nekretnine, naši agenti su sada dostupniji nego ikada. Automatski sistem je dostupan uvek, tako da gledanje možete zakazati i u sred noći. Naši agenti su dostupni svakog radnog dana od 9 do 20h i subotom od 10 do 18h. - Profesionalnost
Verujte nam na reč, automatski sistem za zakazivanje gledanja je vrlo profesionalan, jer tako smo ga isprogramirali. Ali, ono što nas najviše raduje jeste činjenica da će naši agenti imati mnogo više vremena i prostora da pokažu svoju profesionalnost. Agenti sada mogu da se fokusiraju na strateške ciljeve prodaje i izdavanja. Bilo je potrebno mnogo vremena i mnogo rada da se odlučimo na ovakav korak, ali sada, kada smo profesionalnu uslugu podigli na viši nivo, možemo s ponosom da kažemo da smo uradili pravu stvar. - Pouzdanost
Da nismo grešili, ne bismo ni naučili. Da nismo trošili mnogo vremena radeći sve odjednom, ne bismo ni znali da ga toliko cenimo. Svi naši koraci u prošlosti, i ispravni i pogrešni, su nas doveli ovde gde smo sada. Sada smo u stanju da neke greške predvidimo, a neke da zaobiđemo. Zato i znamo da možemo da budemo pouzdan partner do vašeg novog doma.
Automatizacija u poslovanju nam je omogućila da budemo efikasni i produktivni. Pomogla nam je da uradimo više za manje vremena i da radimo pametnije, a ne duže. Eliminacijom suvišnih koraka povećali smo dostupnost i kvalitet usluge. Uspeli smo da i na ovom polju naglasimo transparentnost poslovanja. Sada je i kupcima/zakupcima i vlasnicima nekretnina u svakom trenutku dostupan ceo uvid u proces zakazivanja gledanja, jer će im stizati sms i email obaveštenje za svaki korak u procesu. Na ovaj način koristimo maksimalne benefite ovakvog sistema. Naši zaposleni mogu da se fokusiraju na velike zadatke, a naši korisnici na svoje potrebe. Ako ste već pronašli vaš dom iz snova, možete odmah zakazati gledanje i isprobati naš novi sistem!